قوانین و مقررات
شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین، زیر نظر وزارت صنعت، معدن، تجارت فعالیت می کند وکلیه بازاریاب های این مجموعه نیز باید در حدود این قوانین و مقررات فعالیت داشته باشند. بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مطابق با قوانین موجود با فرد متخاطی برخورد خواهد شد.

ماده یک(1): تعاریف و واژه ها

1- بازاریابی شبکه ای: روشی است که طی آن بازاریاب کالا را به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه، به مصرف کننده نهایی می رساند.

2- شرکت: شرکت نیک پوشان رادین به شماره ثبت 449752 در اداره ثبت شرکت ها که از این پس به اختصار شرکت نامیده می شود.

3- کالا: کلیه اجناسی که در بخش فروشگاه سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.radinmlm.ir  وجود دارد. 

4- شناسه کاربری: کدی 9 کاراکتری است که پس از تکمیل فرآیند ثبت نام به شما اختصاص داده می شود. پس از دریافت کد، افراد زیر مجموعه شما می توانند از آن به عنوان کد معرف استفاده کنند.

5- مشتری: به کسی گفته می شود که از شرکت خرید می کند، اما فعالیت بازاریابی انجام نمی دهد.

6- بازاریاب: کلیه همکاران و مشاورانی هستند که پس از عقد قرارداد، به فروش کالاهای شرکت می پردازند.

7- کد واحد بازاریابی: کدی است که پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، از سوی وزارت صنعت و معدن به بازاریاب تعلق گرفته و نشانه اعتماد کاربر می باشد.

8- دفتر کار: فضای مجازی و خصوصی است که به بازاریاب قدرت نظارت کامل به فعالیت خود و زیر مجموعه هایش را میدهد.

9- شعبه: مکان هایی است که پس از اخذ مجوزهای لازم، در سایت وزارت خانه و شرکت به عنوان شعب رادین معرفی می شود.

10- پورسانت: مقدار توافق شده ای است که فرد در قبال فروش مستقیم و غیر مستقیم کالا در زیر مجموعه خود، دریافت می کند.

11- پاداش: جوایز نقدی و غیر نقدی است که شرکت درهنگام رسیدن مشاوران به شرایط خاصی که در پلن ذکر سده است، به آنها پرداخت می کند.

12- تشویق: مبلغ نقدی یا غیر نقدی است که در ازای ارائه برخی خدمات از قبیل ایده، پیشنهاد و ... بوسیله بازاریابان که منجر به ایجاد ارزش افزوده در شرکت شود، به آنها تقدیم می شود. ملاک پرداخت، تایید نظام پیشنهادات شرکت است. 

13- تنبیه: مبلغ نقدی یا غیر نقدی است که در ازای هر عملی که خلاف قوانین و ارزشهای شرکت باشد، از بازاریابها کسر می شود. ملاک تنبیه، نظر کمیته نظارت است.

14- پلن (طرح درآمدزایی): طرحی است که بر اساس آن پورسانت ها و پرداخت ها صورت می گیرد.

15- زیرمجموعه: به کلیه بازاریابانی که بوسیله بازاریاب معرفی می شوند و تحت حمایت، آموزش و پشتیبانی او هستند، زیر مجموعه گفته می شود.

16- خرده فروشی: کالایی که فرد به صورت مستقیم برای مصرف خود و یا مصرف کننده خریداری کند.

17- مشتری ترجیهی: شخصی است که به صورت متوالی و به میزان مشخص از شرکت خرید کند.

18- سود فروش سطحی: سودی است که بر مبنای طرح درآمدزایی در ازای فروش مستقیم وغیرمستقیم به فرد پرداخت می شود. 

19- رده ها: سطوح مختلف فعالیت و کسب درآمد و به تبع جایگاه کاری است که در ازای  فعالیت بازاریابان در شرکت و بر اساس شرایط خاص درج شده در طرح، اختصاص می یابد.

20- بازاریاب مستقل: به کسی گفته می شود که توان فروش دارد، اما توان شبکه سازی ندارد.

21- کمیته پیشنهادات: کمیته ای است که به کلیه پیشنهادات بازاریابان و مشاوران در سطوح مختلف رسیدگی می کند.

22- شورای راهبری: شورایی است که در تدوین استراتژیهای کلان شرکت، به مدیرعامل شرکت پیشنهاد می دهد. 

ماده دو (2) –ثبت نام ها:

1- برای بازاریابی شبکه ای، بازاریاب باید به سن قانونی رسیده باشد.

2- هیچ شخص حقیقی نمی تواند با نام مستعار در شرکت بازاریابی کند.

3- شرکت در پذیرش شما به عنوان بازاریاب مختار است و می تواند از عضویت شما ممانعت کند..

4- شما پس از تکمیل فرم عاملیت فروش در این شرکت، تعهد به عدم بازاریابی در شرکت های دیگر خواهید داشت.
تبصره: در صورتی که فرد بیش از 60روز در شرکتی مشغول به فعالیت بوده است، در هنگام ثبت نام باید حداقل 15روز کاری از انصراف وی از شرکت قبلی گذشته باشد.

5- عاملین فروش تنها به صورت اینترنتی و از طریق آدرس رسمی شرکت مجاز به ثبت نام و عضویت می باشند. هرگونه فعالیت خارج از سایت رسمی شرکت، ممنوع می باشد و تخلف محسوب می گردد.

6- شما موظف هستید کلیه اطلاعات خواسته شده در زمان ثبت نام را به شکل کامل و دقیق پر کنید. در صورت ثبت اطلاعات غیر صحیح و محرز شدن این امر برای شرکت، حساب شما مسدود خواهد شد و مسئولیت خسارت های وارد شده به شرکت بر عهده شخص خواهد بود. درج اطلاعات نادرست، شامل پورسانت نمی شود.
تبصره: در صورتی که بنا برهر دلیلی، اشتباهی در اطلاعات وارد شده وجود داشته باشد، شخص باید هر چه سریعتر به بخش فرم اصلاح اطلاعات رفته و آن را پر کند یا به آدرس ایمیل  support@radinmlm.ir  کد و اطلاعات صحیح خود را اعلام نماید).

7- عملیات ثبت نام در رادین رایگان بوده و نیاز به خرید از فروشگاه و یا پرداخت هیچ وجهی ندارد و تمام اشخاص واجد شرایط می توانند ثبت نام نمایند.

8- عضویت عاملین فروش تنها پس از امضای قرارداد توسط شرکت، رسمیت خواهد یافت. لذا پس از تکمیل فرم ثبت نام، فرم قرداد موجود در سایت را دریافت کرده و پس از امضای محضری، آن را به آدرس مرکزی شرکت ارسال کرده و یا به شعب رسمی شرکت در شهرستانها تحویل دهند.

9- عملیات ثبت نام شما پس از قرار گرفتن کارت عضویت شما در میز کارتان به اتمام رسیده است. لازم به ذکر است یک نسخه از قرارداد شما پس از مهر وامضا توسط شرکت، به شعب شهرها بازگردانده خواهد شد یا از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد. پس از تایید کلیه مراحل، ایمیلی تحت عنوان تکمیل مراحل ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد و شما پس از آن به عنوان یکی از مشاورین بازاریاب رادین خواهید بود.
تبصره: لازم است به همراه نسخه ای از قرارداد، کپی برابر اصل کارت ملی و صفحه اول و دوم شناسنامه فرد نیز ارسال شود.

10- اگر برای شرکت محرز شود که درج اطلاعات نادرست در هنگام ثبت نام، به عمد صورت گرفته است، در حکم کلاهبرداری بوده وشرکت اجازه دارد عملیات قانونی لازم را بر علیه فرد بدون توجه به جایگاه وی اعمال کند ومسئولیت کامل این امر بر عهده وی خواهد بود.

11- شخص در هنگام ثبت نام نباید ممنوع الکار یا ممنوع المعامله باشد.

12- شرکت متعهد میشود تمهیدات لازم را جهت حفظ اطلاعات شخصی مشتریان و بازاریابان خود به کار بندد.

13- شرکت متعهد می شود پس از فوت شخص، پورسانت های فروش جایگاه وی را به وارث قانونی وی (در صورت معرفی) و یا هر فردی که معرفی نماید بسپارد.
تبصره : در صورت عدم معرفی یا وجود وارث، شرکت کلیه پاداش های مالی وی را به حساب یک خیریه به نام شخص واریز خواهد نمود.

14- خریدار برای خرید از سایت، الزام به ثبت نام ندارد ومی تواند از طریق مشاور اقدام به خرید کند. برای این امر کافی است مشاور فروش در بخش آدرس ارسال کالا، آدرس خریدار را قرار داده و یا شماره فاکتور و رسید واریز وجه را به خریدار تحویل دهد.

ماده سه(3) –عاملیت فروش :

1- شما به عنوان نماینده مستقل شرکت، بازاریابی می کنید و باید تابع کلیه قوانین شرکت و قوانین وزارت صنعت،معدن تجارت در راستای بازاریابی شبکه ای باشید. میزان اختیارات شما کاملا محدود به قوانین موجود است در صورت تخلف از قوانین، شرکت می تواند نسبت به مسدود کردن شناسه شما اقدام و شما را به کمیته نظارت و صیانت شرکت در مرحله اول و کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای با ذکر تخلف معرفی نماید. بدیهی است در صورت تخلف، شرکت تصمیم نهایی کمیته را در مورد شما اعمال می کند. کلیه مسئولیت تخلف در قوانین بازاریابی شبکه ای به عهده شخص شما خواهد بود.

2- شما حق ندارید هیچ گونه قراردادی را از طرف شرکت با هر شخص حقوقی و حقیقی امضا نمایید و نسبت به دایر کردن نمایندگی بدون داشتن مدارک قانونی از شرکت اقدام نمایید.

3- شما تحت هیچ عنوان حق ندارید نسبت به مشاوره با زیر شاخه بازاریابان دیگر برای انتقال آنان به درختواره خودتان اقدام نمایید. در صورت تشخیص، شناسه شما و بازاریاب ذکر شده، با نظر شرکت مسدود خواهد شد.

4- در صورت هرگونه اقدام شما برای هک کردن سیستم های شرکت، شناسه شما برای مادام العمر مسدود می گردد.

5- با خرید محصول بوسیله مشتری، هیچ حقی برای بازاریاب شدن برای وی به وجود نمی آید.

6- در صورت گم کردن شناسه و رمز محیط  کاربری و ایمیل خود، سریعا به شرکت اطلاع دهید، در غیر این صورت هرگونه اعمال نفوذ به محیط کاربری شما هیچ گونه ارتباطی با شرکت ندارد.

7- اطلاعات درختواره شما کاملا محرمانه است و شما موظفید نسبت به نگهداری و عدم افشای اطلاعات تلاش نمایید.

8- در صورتی که بازاریاب بدون هیچ دلیل موجه قانونی (از دیدگاه شرکت) بیش از سه ماه هیچگونه فعالیتی انجام ندهد، شناسه وی تعلیق خواهد شد.
تبصره : اگر تا سه ماه پس از تعلیق، پیگیری و اقدامی نکند، شناسه وی مادام العمر مسدود خواهد شد و برای جایگاه جدید باید مجددا ثبت نام کند.

9- شما موظفید در محیط شرکت با پوشش مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی شرکت ظاهر شوید.

10- هر گونه اغتشاش، فعالیت سیاسی وعدم رعایت قوانین شرکت و قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران در شرکت ممنوع بوده و در صورت مشاهده رعایت نکردن قوانین، شناسه شما مسدود و از حضور شما در شرکت و نمایندگی های شرکت جلوگیری به عمل خواهد آمد.

11- شما موظفید به بازاریابان درختواره خود در برابر سوال های آنها پاسخ بدهید و تمام قوانین شرکت را برای آنها بیان نمایید.

12- شما حق ندارید اطلاعات نادرستی در مورد شرکت، در اختیار بازاریابان و مشتریان شرکت قرار دهید. (اطلاعات نادرست شامل تبلیغ بیش از اندازه، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، وعده های غیر واقعی و...)

13- برای عاملیت فروش هیچگونه محدودیت جغرافیایی بابت فعالیت و معرفی محصول های شرکت وجود ندارد، مگر آنکه شرکت شرایط خاصی را بابت فروش محصول بیان نماید.

14- معرف حق دادن وعده سودهای خارج از طرح درآمدزایی شرکت را بدون فعالیت شخصی عامل فروش ندارد. (میزان کسب پورسانت های هر شخص به میزان فروش محصول های شرکت از طریق وی و زیر مجموعه های آن بستگی دارد).

15- هر عاملیت فروش به علت عدم رعایت قرارداد، تخطی در قوانین و مقررات یا هرگونه مدارک مبنی بر انجام تخلف، بوسیله شرکت معلق نگه داشته می شود که در این صورت شرکت با ارسال یادداشت، وی را از این تصمیم آگاه می سازد و تاریخ و دلایل تعلیق و در صورت لزوم شرایط لغو حق عاملیت فروش وی را اعلام خواهد کرد. عملکرد شرکت طی دوره تعلیق عاملیت فروش، شامل این موارد (مطابق با نظر شرکت) می گردد.
الف)جلوگیری از پرداخت پورسانت به عاملیت فروش.
ب)جلوگیری از خرید محصولات شرکت.
ج)جلوگیری عاملیت فروش از معرفی عاملین فروش جدید، ارتباط با سایر عاملین فروش و شرکت در جلسات آنان.
د)مسدود شدن کد شناسایی و حساب بانکی.

16- ارتباط کاری شرکت با تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصول، محرمانه است. عاملین فروش نباید به طور مستقیم یا غیرمستقیم تقاضای اطلاعات در این خصوص نمایند و با آنها ارتباطی داشته باشند؛ مگرآنکه با هماهنگی شرکت باشد.

17- شما تحت هیچ عنوانی اجازه ندارید وجه نقدی از فردی تقاضا کرده یا حسابی جز حساب شرکت برای واریز وجه اعلام کنید.تمام انتقالات مالی باید بوسیله شرکت و مبادی معرفی شده  بوسیله شرکت انجام گیرد.

18- کالاهای شرکت صرفا شامل همان کالاهایی است که از طریق سایت رسمی شرکت  به فروش می رساند وتنها کالاهای این سایت شامل پورسانت خواهند شد.

19- هر عاملیت فروش تنها مجاز به داشتن یک دفتر کار در سایت شرکت است.

20- شما برای ورود و خروج به دفتر شرکت، باید پرینت کارت شناسایی شرکت را که روی میز شما در سایت قرارداده می شود، به همراه داشته باشید.

21- عاملین فروش باید کلیه اطلاعات شرکت را محرمانه تلقی کنند وتمامی جزوات، کاتالوگ و سایر مستندات شرکت را جز برای رشد و ارتقای درختواره خود و شرکت، استفاده نکنند.

22- شرکت هیچ مسئولیتی در قبال هزینه های احتمالی عاملین فروش برای فروش کالا ندارد.

23- مجبورکردن هر شخص برای خرید به هرنحوی وبا هر میزانی ممنوع می باشد و در صورت مشخص شدن این موضوع، مطابق با قوانین با فرد برخورد خواهد شد.

24- هر عامل فروش موظف است با رعایت کلیه حریم های عرف و شرع جامعه وبا رعایت کامل احترام، با سایر همکاران و پرسنل شرکت رفتار کند، در غیر این صورت منطبق با قوانین انضباطی با وی رفتار خواهد شد.

25- هیچ عامل فروشی حق ندارد از طرف شرکت، وظیفه ای بر فردی محول کرده ویا فرد را مجبور به کاری کند، مگر اینکه مجوزی از شرکت دریافت کرده باشد.

26- فرد در صورت درخواست می تواند گزینه خرید خودکار را برای خود فعال کند.

27- هر عاملیت فروش باید نسبت به کار تعهد داشته و خود را ملزم بداند تا در جلسات مشخص شده بوسیله شرکت حضور یابد.

28- شما ملزم هستید نسبت به کلیه قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشید. بدیهی است که این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کرده و مسئولیت به روز بودن بر عهده شخص بازاریاب است. در صورتی که خسارتی بابت عدم آگاهی از این اطلاعات متوجه شرکت شود، جبران خسارت از حساب شخص کسر خواهد شد.

29- بازاریابی در اماکن اداری، نظامی و اماکنی که منع قانونی دارد، ممنوع بوده و شرکت هیچ مسئولیتی مبنی بر بازاریابی در این اماکن و عواقب ناشی از آن نمی پذیرد.

ماده چهار(4) – کالا :

1- کلیه محصولات خریداری شده بوسیله مشتریان، حداکثر 5 روز کاری پس از خرید تحویل می گردد. قبل از زمان ذکر شده، شما حق هیچگونه اعتراضی را ندارید. لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکلاتی که بر عهده شرکت نیست، مسئولیت تاخیر آن نیز بر عهده شرکت نیست.

2- توزیع کالا فقط در دفتر مرکزی شرکت، نمایندگی ها و سایر مراکز معرفی شده از طرف شرکت انجام می گیرد.

3- بازپس گیری محصولات از مشتریان طبق قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران می باشد.
تبصره: اگر مشتری پس از خرید منصرف گردد، تا 12 ساعت مبلغی از ایشان کسر نخواهد شد. پس از آن 24 ساعت، 10 درصد مبلغ کالا کسر خواهد شد و جنس پس از آن مرجوع خواهد شد. بعد از 24 ساعت، جنس پس گرفته نخواهد شد. در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول، جنس پس گرفته نخواهد شد.

4- مبنای قیمت خرید شما، قیمت لحظه ای است که شما از سایت شرکت خرید می نمایید و قیمت لحظه تحویل محصول، هیچ تاثیری در قیمت محصول ندارد.

5- کلیه محصولات فقط به خریدار یا نماینده قانونی وی و به آدرس ذکر شده تحویل می گردد.

6- در صورت ارسال محصول در زمان توافق شده و نبودن خریدار در محل، مراجعه بعدی مستلزم پرداخت هزینه حمل مجدد بوسیله خریدار می باشد.

7- در صورت نقص در محصول در زمان تحویل، از پذیرفتن محصول خودداری کنید. لذا پس از تحویل، هیچگونه عذری مبنی بر نقص محصول از شما پذیرفته نیست.

8- سایزهای پوشاک به صورت واضح در سایت بنا بر استاندارد سایز قرار داده شده و خریداران با آگاهی کامل از سایز خود درخواست خرید می نماید. لذا شرکت هیچگونه عذری را برای بازپیگیری کالا به دلیل سایز متفاوت نخواهد داشت. 

9- در هنگام دریافت کالا، ارایه اصل فیش واریز پول و مدرک شناسایی فرد الزامی است.

10- شخص باید در زمان خرید کالا، نحوه ارسال کالا را به صورت یکی از گزینه های زیر انتخاب کند:
الف- ظرف 48 ساعت در تهران از دفتر شرکت دریافت کند و یا در شهرستان ها پس از 120 ساعت  دریافت نماید.
ب- ارسال از طریق پست که در این حالت حداقل 5 روز کاری طول خواهد کشید.
تبصره : در این حالت هزینه پست و مسئولیت درج اطلاعات غلط بر عهده فرد می باشد.
ج – ارسال از طریق پیک ظرف 45 ساعت پس از ثبت سفارش در تهران.
تبصره: در حالت تحویل حضوری در صورتی که بیش از 48 ساعت از خرید گذشته باشد، شرکت مسئولیتی برای موجود بودن کالا یا نگهداری آن بر عهده ندارد.

11- قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و فاکتورها با محاسبه مالیات ارائه خواهند شد.

12- شرکت پس از اخذ مجوز، اجازه تغییر در قیمت کالا و نوع و برند آن را دارد.

13- فروش کلیه کالاها باید با قیمت تعیین شده بوسیله شرکت باشد و عاملیت فروش نباید قیمتی به جز آن را به خریدار اعلام کند.

14- با توجه به شرایط، امکان دارد برخی از کالاهای شرکت در بازارهای سنتی نیز عرضه شوند و بازاریاب در این خصوص نباید اعتراض داشته باشد.

15-   کلیه کالاها باید به صورت اینترنتی خریداری شود و شرکت هیچگونه وجه نقدی را از خریدار دریافت نخواهد کرد.

16-   شرکت هیچگونه عذری را برای باز پسگیری کالاهایی با سایز آزاد (بدون سایز) ندارد.

 17-   در صورت بروز مشکل در سایز لباس، طبق قوانین بازپسگیری خریدار موظف است به محض دریافت پوشاک و تنها تست سایز آن در لحظه دریافت، و ظرف مدت 12ساعت، لباس را بدون هیچ تغییر ظاهری در آن به شرکت یا مشاور خود  باز گرداند.

ماده پنج(5) – فرآیند مالی :

1- شرکت مختار است کلیه کسورات قانونی را از حساب شما کسر و به حساب سازمانهای مرتبط واریز نماید.

2- کلیه پورسانتها پس از انجام عملیات بانکی و کسورات لازم، به حساب شخصی شما که به شرکت ارائه نموده اید، واریز می گردد.
تبصره: هیچ گونه وجه نقدی از طرف شرکت به شما پرداخت نخواهد شد.

3- حساب بانکی که معرفی نموده اید باید به نام شخص شما باشد. مسئولیت عدم تطابق بر عهده شماست.

4- شما حق ندارید هیچگونه وجه نقدی را از بازاریابان درختواره خود درخواست نمایید یا حسابی غیر از حساب شرکت برای واریز وجه کالا به بازاریابان معرفی نمایید. بدیهی است در صورت بروز چنین تخلفی، شناسه شما مسدود و اقدامات قانونی علیه شما صورت می پذیرد.

5- مالیات فروش محصولات و هزینه های جانبی از قبیل بیمه کالا، درصورت درخواست مشتری، شامل پورسانت نمی گردد.

6- پورسانت تنها به بازاریابان فعال تعلق می گیرد. (بازاریاب فعال در طرح مشخص گردیده است)

7- همه فعالیتهای مالی از طریق سیستم بانکی انجام گرفته وبا کد رهگیری قابل پیگیری هستند..

8- بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی و کنترل برای شرکت که برطرف نمودن آن مستلزم زمان است، باعث ایجاد توقع و ادعاهای غیر صحیح در بازاریابان نمی گردد و طرفین باید برای رفع آن تلاش نمایند.

9- کلیه پورسانت ها در 5 روز اول ماه به حساب بازاریابان واریز خواهد شد.

10- برای دریافت پورسانت باید کل مبلغ کالاها پرداخت شود تا شامل پورسانت گردد.

11- برای دریافت پورسانت باید ثبت نام تکمیل شده باشد.

ماده شش(6)- آموزش، تبلیغ و اطلاع رسانی :

1- تبلیغات و اطلاع رسانی شرکت فقط از طریق مجاری رسمی معرفی شده  بوسیله شرکت انجام می گیرد.

2- شما حق ندارید توضیحاتی بالغ بر موارد اعلام شده بوسیله شرکت را به مشتریان اعلام نمایید.

3- شما حق استفاده از هر گونه تبلیغات رسانه ای، روزنامه ای ،ارائه بروشور، کاتالوگ و غیره را در فضای حقیقی یا مجازی بدون حکم رسمی شرکت ندارید.

4- هر عاملیت فروش می بایست از عاملین فروش تحت مدیریت خود حمایت و پشتیبانی مستمر نماید. این حمایت حمایت شامل حوزه های آموزشی، حل مشکلات جاری مرتبط با فعالیت در شرکت و... است. 

5- هر فرد باید نظارت کافی روی افراد زیر مجموعه خود داشته باشد تا عملکردی خلاف اصول کاری و اصول اخلاقی شرکت نداشته باشند.

6- بدون دریافت موافقت کتبی از شرکت، عاملین فروش مجاز به ضبط سمعی و بصری جلسات و کنفرانس های شرکت یا جلسات آموزش و... نیستند.

7- همه آنچه شما برای بازاریابی نیاز دارید در سایت شرکت موجود می باشد و فرد باید مستندات موجود در سایت اکتفا کند. در صورت استفاده از جزوات و مستندات دیگر، لازم است ابتدا آنها را برای شرکت ارسال نماید تا پس از تایید شرکت به کار گرفته شود.

ماده هفتم(7) -  بروز اختلاف :


در صورت بروز اختلاف، کمیته نظارت شرکت در فاز اول و وزارت صنعت معدن و تجارت در فاز بعد، مرجع حل اختلاف خواهد بود.

ماده هشتم(8) – انصراف و حذف و انتقال جایگاه :


1- شما می توانید در صورت تمایل و یا اعلام قبلی، عضویت خود را در شرکت لغو نمایید و درخواست مسدود کردن شناسه خودتان را بکنید.

2- شما حق ندارید نسبت به انتقال و واگذاری شناسه خود و امتیاز فروش خود بدون هماهنگی و کسب اجازه از شرکت،  به دیگری اقدام نمایید.

3- در صورت درخواست برای لغو جایگاه، می توانید درخواست خود را اعلام کرده و ظرف مدت 15 روز کاری شرکت نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.

4- در صورت عدم رعایت منشور اخلاقی و سایر قوانین شرکت، شرکت می تواند یک طرفه جایگاه را تعلیق کند.

5- در صورتی که ممنوع الکار و ممنوع المعامله بودن فردی بوسیله سازمان یا نهادی اعلام گردد، در همان لحظه حساب کاری وی به طور یک طرفه مسدود می شود.

6- هر اقدامی که منجر به بدنامی شرکت یا افراد شود، مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود فرد است و شرکت اشد مجازات را برای وی اعمال خواهد کرد.